Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Έγινα θέμα Stand-Up Comedy και μ’ αρέσει!



Το καλύτερο μάθημα για έναν δημοσιογράφο, παρουσιαστή και ραδιοφωνικό παραγωγό που κάνει κάποιο λάθος, είναι η διακωμώδηση. Ο σαρκασμός που αποτυπώνει ένα γεγονός, η αστεία έκβαση μιας ¨άκυρης¨ ατάκας, η εξέλιξη της ατυχούς έκφρασης που μετατρέπεται στην πιο επιτυχημένη απεικόνιση επάνω στην σκηνή, εκεί που το περιστατικό σε κάνει να γελάς μέχρι δακρύων.

Θέμα: δύο ατάκες μου, εν’ ώρα ραδιοφωνικής εκπομπής, που μπορεί να μην έγραψαν ιστορία, αλλά έδωσαν υλικό για να δημιουργηθεί ένα βίντεο, στο οποίο οι δυο πρωταγωνιστές κλέβουν την παράσταση!

Το βίντεο έχει ανέβει στο YouTube και θα το βρείτε: Late Night Manewz 1 with Ανδρέας Χάσκαρης

 


Πριν λίγο καιρό είχα φιλοξενήσει στην καθημερινή μου ραδιοφωνική εκπομπή ¨Η Ελένη ραδιουργεί¨ στην ΜΟΥΣΙΚΗ ΛΑΜΨΗ 103,3 τον κωμικό Ανδρέα Χάσκαρη, ο οποίος κάνει με επιτυχία Stand-Up Comedy!

Σκοπός της εκπομπής ήταν να μιλήσουμε με τον Ανδρέα για το ελληνικό Stand-Up Comedy, για τα κείμενα, τα αστεία που λέει και να κάνουμε γνωστό στο κοινό, το  ύφος που έχουν συνήθως οι κωμικοί  που υπηρετούν αυτό το είδος.

Όλα ξεκίνησαν στην αρχή της εκπομπής, όταν απευθυνόμενη στον Ανδρέα Χάσκαρη, είπα ότι κάνει «Commedia dell'arte» και όχι «Stand-Up Comedy» ενώ στην συνέχεια του ζήτησα να μας μιλήσει γι’ αυτή την Ιταλική λαϊκή αυτοσχεδιαστική κωμωδία. 

Η αντίδραση όπως θα δείτε και στο βίντεο ήταν μοναδική! Ο Ανδρέας με το αφοπλιστικό του ύφος και το περίφημο χιούμορ που διαθέτει, μου είπε: ¨Εεεε, κάνω Stand-Up Comedy  βασικά….¨  
Η δική μου αντίδραση με έκανε να γελάσω και να περάσω αμέσως σε ένα τραγούδι. Επιστρέφοντας δεν άφησα ασχολίαστο το λάθος μου και μαζί με τον Ανδρέα το διακωμωδήσαμε.

Η κορύφωση όμως ήρθε όταν ο αυθορμητισμός μου με παρέσυρε στην ερώτηση που του έκανα: ¨Με ποιους γνωστούς κωμικούς αυτού του είδους (Stand-Up Comedy), έχεις συνεργαστεί;¨ 
Ο Ανδρέας γεμάτος ενθουσιασμό ξεκίνησε να λέει τα ονόματα κι’ εγώ έκπληκτη και κυρίως κατακυριευμένη από τον αυθορμητισμό μου, απάντησα: ¨Ποιοι είναι αυτοί;¨

Αξίζει να δείτε την κωμική απόδοση στο βίντεο αυτό: 

Αφού γελάσετε με την ψυχή σας, δείτε και ένα βίντεο ακόμα. Εδώ ο Ανδρέας Χάσκαρης εκδηλώνεται μπροστά στο κοινό. Δηλαδή, κάνει Commedia dell'arte. Λάθος… εννοούσα Stand-Up Comedy! :)

https://www.youtube.com/watch?v=UU8uWqAyd3g

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου