Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Χαρτονόμισμα 1000 δραχμών ο Λέων Αμφιπόλεως και είναι στη συλλογή μου!



Δέος αισθάνθηκα μόλις αντίκρισα το λιοντάρι της Αμφίπολης να κοσμεί ένα από τα χαρτονομίσματα της συλλογής μου. Εντυπωσιάστηκα όταν συνειδητοποίησα ότι την περίοδο της κατοχής εκδίδοντας χαρτονομίσματα με τον λέοντα της Αμφιπόλεως να δεσπόζει στο κέντρο του χαρτονομίσματος. Σε λαδοπράσινη απόχρωση και έτος εκδόσεως 21 Αυγούστου 1942.



Η Εταιρεία Μελέτης και Έρευνας Ιστορίας Σερρών παρουσίασε πριν λίγες μέρες το χαρτονόμισμα των 1000 δραχμών με θέμα τον Λέοντα της Αμφίπολης κι’ εγώ τώρα αντιλήφθηκα ότι το έχω στην συλλογή μου.




Ένα απλό χαρτονόμισμα, μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς πολλά συναισθήματα ιδίως όταν απεικονίζει ένα τέτοιο σύμβολο, χαρακτηριστικό αυτού του μοναδικού μνημείου. 


 Αυτές είναι οι δυο πλευρές του χαρτονομίσματος. 
Όποιος ασχολείται με συλλογές χαρτονομισμάτων και νομισμάτων, ελληνικών και ξένων, παρακαλώ να στείλει μήνυμα.






















7 σχόλια:

  1. Ενας αλλα Λεων.! Μπραβο Ελενη εχεις παρατηρητικοτητα ,που το βρηκες ρε θηριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι σπανιο αυτο το χαρτονομισμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι σπανιο αυτο το χαρτονομισμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποια είναι η γυναίκα που απεικονίζεται στην άλλη όψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://greekcoins-eshop.gr/product/trapeza-ellados-chartonomisma-1000-drachmes-1942-pmg-64epq/

    ΑπάντησηΔιαγραφή