Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Αγίου Νικολάου! Μεγάλη γιορτή για τους θαλασσινούς, μεγαλύτερη γιορτή για εμένα!



Του Αγίου Νικολάου σήμερα 6 Δεκεμβρίου! Γιορτή μεγάλη για τους θαλασσινούς, για το Λιμενικό Σώμα και το Πολεμικό Ναυτικό. 
Προστάτης της οικογένειας μου, καθώς ο παππούς επικαλείτο πολλές φορές τον Άγιο Νικόλα. Η εικόνα του κοσμεί κάθε πλοίο ενώ υπάρχει και σε κάθε ναυτική οικογένεια. 

Για εμένα μεγάλη ημέρα επίσης, αφού με την βοήθεια του Κυρίου έδωσα το όνομα του Αγίου Νικολάου στην βαφτιστήρα μου Νικολία. Της εύχομαι όλα τα δώρα του Θεού, δικά της. 

Κάθε σπίτι γιορτάζει και έναν Νικόλα, μια Νικολίτσα ή Νικολία. Στο δικό μου σπίτι επίσης, γιορτάζουν πολλά αγαπημένα πρόσωπα, ενώ δεν είναι λίγοι οι φίλοι που φέρουν το όνομα του Αγίου. Σε όλους εύχομαι υγεία, ευτυχία και αγάπη!

Η ημέρα τιμής του Αγίου Νικολάου είναι επίσημη αργία σε όλα τα ελληνικά πλοία, λιμένες, Υπηρεσίες λιμένων και ναυτιλιακές εταιρείες. Επίσημη επίσης αργία είναι για το Πολεμικό Ναυτικό, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Λιμενικό Σώμα.


Άγιε Νικόλα μου, να προστατεύεις τα παιδία του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, να συντροφεύεις τους θαλασσινούς σε κάθε τους ταξίδι και να προσέχεις όσους τιμούν το όνομα σου και γιορτάζουν σήμερα!  

Χρόνια πολλά σε όλους! 





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου